Bengkel Semakan Semula Objektif Kualiti dan Piagam Pelanggan

Hasil Pra Bengkel Semakan Semula Objektif Kualiti dan Piagam Pelanggan yang telah diadakan pada 4 September 2014, satu Bengkel Semakan Semula Objektif Kualiti dan Piagam Pelanggan akan diadakan pada ketetapan berikut :
Tarikh : 9 September 2014 (Selasa)
Masa : 8.00 pagi – 5.00 petang
Lokasi : Bilik Cendekia 6B, Intekma Resort & Cenvention Centre, Shah Alam
Tujuan bengkel ini diadakan adalah untuk membentangkan Objektif Kualiti dan Piagam Pelanggan untuk diguna pakai pada tahun 2015.

via Blogger http://ift.tt/1s00YuD http://ift.tt/1s00Yed

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s