Perpustakaan UiTM's Blog

08/09/2014

Bengkel Semakan Semula Objektif Kualiti dan Piagam Pelanggan

Filed under: Uncategorized — perpustakaanuitm @ 7:30 am
Tags: , , , , ,
Hasil Pra Bengkel Semakan Semula Objektif Kualiti dan Piagam Pelanggan yang telah diadakan pada 4 September 2014, satu Bengkel Semakan Semula Objektif Kualiti dan Piagam Pelanggan akan diadakan pada ketetapan berikut :
Tarikh : 9 September 2014 (Selasa)
Masa : 8.00 pagi – 5.00 petang
Lokasi : Bilik Cendekia 6B, Intekma Resort & Cenvention Centre, Shah Alam
Tujuan bengkel ini diadakan adalah untuk membentangkan Objektif Kualiti dan Piagam Pelanggan untuk diguna pakai pada tahun 2015.

via Blogger http://ift.tt/1s00YuD http://ift.tt/1s00Yed

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: